SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
www.herbeks.si je spletna trgovina, ki jo administrira podjetje Herbeks d.o.o., v nadaljevanju ponudnik. Spletna trgovina deluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med lastnikom spletne trgovine, ponudniki artiklov in potrošnikom.
Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine pazljivo preberete pogoje poslovanja. Herbeks d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani www.herbeks.si.
DOSTOPNOST INFORMACIJ (povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
1.) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
2.) kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (elektronska pošta, telefon),
3.) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
4.) dostopnost izdelkov (vsak izdelek iz ponudbe na spletni strani je dostopen v razumljivem roku),
5.) pogoji dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
6.) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza ,
7.) način plačila in dostave,
8.) časovno veljavnost ponudbe,
9.) rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop,
10.) pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
RAZLIČNE KATEGORIJE in ODGOVORNOST
Tako skladiščenje in odpošiljanje blaga naročenega na spletni trgovini www.herbeks.si, kot podporo in odgovore na vaša vprašanja, vam nudi ekipa Herbeks d.o.o. podjetja, ki vam je na voljo na emailu: info@herbeks.si, oz. na telefonski številki 040 890 171
S klikom na gumb “Oddaj naročilo” potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom prodajno – plačilnih pogojev, ki so tu navedeni in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni. Naročilo/pogodba se sklepa v slovenskem jeziku. V vsakem primeru prejmete takoj ali najkasneje v nekaj urah tudi potrditev naročila po elektronski pošti. Če potrditve naročila ne prejmete, pošljite e-mail na info@herbeks.si .
PODROBNEJŠI PODATKI O IZDELKIH
Do podrobnejših podatkov o izdelku lahko pridete s klikom na ime izdelka ali na fotografijo. Po kliku se odpre stran izdelka. Vsak izdelek je predstavljen s fotografijo ali shemo, točnim nazivom, podrobnim opisom, cenami, popusti,… Slike so simbolične.
CENE IN AŽURNOST PODATKOV
Vse cene v spletni trgovini www.herbeks.si so navedene v EUR in vsebujejo predpisani DDV. Podjetje Herbeks d.o.o.se po svojih najboljših močeh trudi zagotavljati ažurnost in pravilnost podatkov na spletni strani www.herbeks.si, vendar pa se kljub temu lahko zgodi, da je dobavljivost, lastnosti artikla in podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.
DOBAVNI ROKI
Dobava blaga je 1-5 delovnih dni. V kolikor blaga v trenutku vašega naročila ne bi imeli na zalogi, vam bomo rok dobave sporočili v odgovoru na vaše naročilo. Dobavne roke, ki so objavljeni za posamezne izdelke predvidevamo glede na logistične podatke in podatke o zalogah iz naših izdajnih skladišč ali skladišč naših dobaviteljev, možna so manjša odstopanja.
POSTOPEK NAKUPA
Naročilo in postopek naročila
Kupec izbere željen izdelek s klikom na ikono “DODAJ V KOŠARICO”. Izdelke lahko najde pod povezavo “DOMOV” v zgornjem meniju spletne strani, ter v posamičnih kategorija katere so navede na levi strani iste strani. Ko kupec hoče pregledati košarico ali zaključiti nakup, klikne na ikono KOŠARICA. Na spletni strani nakupovalne košarice so kupcu prikazani izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Tukaj lahko spremeni količino izbranih izdelkov, lahko pa jih brez težav tudi odstrani s klikom na ikono ODSTRANI (x) ob izdelku, ki ga želi odstraniti. Ko konča z nakupovanjem, klikne na ikono “NAPREJ NA NAROČILO”. S klikom na to ikono se prikaže obrazec za naročilo, na katerem izpolni potrebne podatke in izbere način plačila. Pri določenih izdelkih je način plačila vnaprej določen. Pod izbranimi izdelki je naveden strošek dostave ter celoten strošek nakupa. Ko je obrazec izpolnjen izbere ikono “ZAKLJUČI NAKUP”. Nakup je zaključen.
Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti ali po telefonu, s tem je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Na tej stopnji ima kupec možnost preklicati naročilo preko elektronske pošte ali telefona. Napake, popravke ali dodatke k naročilu nam lahko sporočite po elektronski pošti na naslov info@herbeks.si. Upoštevali bomo vse vaše pripombe, napake ali popravke. V primeru uspešno oddanega naročila, prejmete potrditveni e-mail na vaš elektronski naslov. Če obvestila ne prejmete pomeni da je prišlo bodisi do tehnične napake, ali napačno vnešenih podatkov. Postopek lahko ponovite, ali pa nas kontaktirate za pomoč.
Potrditev naročila
Po preteku dveh ur od sprejema naročila v čakalno vrsto, vendar največ v 72 urah (v delovnih dneh), ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti ali telefonu o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji sklenjena.
Odprema blaga
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. V primeru, da se rok dostave nepričakovano podaljša, se kupca obvesti preko telefona ali e-pošte.
DOSTAVA NA VAŠ NASLOV
Dostavo izdelkov izvaja Pošta Slovenije.
Strošek dostave se prikaže v nakupovalni košarici in se prišteje k skupnim stroškom nakupa in je prikazan tudi na računu, ki ga prejmete z naročenim blagom. Znesek dostave se obračunava pavšalno, in sicer 2,90 €. Ob dostavi blaga prejme kupec originalni račun z vsemi potrebnimi podatki. Ob prevzemu pošiljke obvezno podpišite prevzemni dokument. Blago ste dolžni pred prevzemom vizualno in številčno pregledati ter zapisati morebitne vidne poškodbe na embalaži ali blagu.
Čas dostave
Ker skoraj vse artikle v ponudbi dobavljamo iz zaloge, boste večino tako oddanih naročil prejeli že v naslednjih 3-10 dneh. Pošta Slovenije dostavna služba sicer zagotavlja dostavo po vsej Sloveniji v najkasneje 3 delovnih dneh, odvisno od kraja vaše pošte. Če menite, da vaše naročilo zamuja z dostavo, nas o tem takoj obvestite info@herbeks.si ali nas pokličite na 040 890 171 in za vas se bomo potrudili, da boste v najkrajšem možnem času prejeli naročeno blago. Če potrebujete artikel nujno do določenega datuma vam svetujemo, da naročilo oddate dovolj zgodaj, v komentar pa dopišete, da gre za nujno dostavo, saj vas tako ob morebitnih zapletih lahko takoj kontaktiramo.
NAČIN PLAČILA
1. Plačilo z gotovino po povzetju
Vrednost nakupa lahko poravnate z gotovino po povzetju. Poleg stroška dostave (2,90€), ki je že vključen v znesek na vašem računu. (Račun, ki vključuje kupnino in strošek dostave je priložen dostavljenemu blagu).
2. Bančno nakazilo (po predračunu)
Vrednost nakupa plačate preko položnice na pošti, banki oziroma preko spletne banke (NLB Klik, SKB-Net, Abanet,…). To storite z nakazilom denarja preko standardnega BN-02 ali UPN obrazca (ne posebne položnice). Ko bomo prejeli vaše plačilo, vas bomo o tem obvestili na vaš e-mail naslov “potrditev naročila”. Zaradi hitrejše priprave vašega paketa, nas lahko o opravljenem plačilu obvestite na naš e-naslov.
Naročene izdelke bomo odpremili po uspešno opravljenem plačilu na naš TRR. V kolikor v 72 urah od izdanega e-poštnega sporočila “predračun” ne bomo prejeli potrdila o vašem plačilu, bo vaš nakup zavrnjen.
Prosimo vas, da počakate z izvedbo plačila, dokler ne prejmete informativnega pregleda nakupa, saj ne moremo zagotoviti, da bomo plačano blago lahko dobavili v želenem roku. Počakajte na naš kontakt, kjer vam bomo poslali točne informacije o stanju zaloge blaga in roku dobave.
VARSTVO PODATKOV
Ponudnik si močno prizadeva za zagotovitev varnosti osebnih podatkov. Vaši podatki so ves čas zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim dostopom ali neavtoriziranim odkritjem.
Ponudnik se obvezuje, da bodo kakršnikoli osebni podatki pridobljeni preko spletne strani www.herbeks.si v celoti ostali v lasti ponudnika in bodo služili izključno za potrebe izvedbe in dostave naročila, razen če ni uporabnik spletne strani posebej privolil v kakšno drugačno obliko uporabe posredovanih podatkov. Kadarkoli se lahko hitro in enostavno odjavite od katerekoli naše e-pošte. Z vsemi posredovanimi osebnimi podatki bomo brezpogojno ravnali v skladu z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov.
PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA
Pri pravici do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, je treba vedeti, da gre za odstop od pogodbe, ne da bi bilo z blagom samim karkoli narobe, pač pa gre ta pravica potrošniku že zaradi same narave pogodbe – sklenitev pogodbe na daljavo. Pri pravici do odstopa od pogodbe namreč ne gre za to, da potrošnik ne bi vedel, kaj kupuje (načeloma potrošnik ve, kaj naroča), temveč zgolj za to, da o svoji odločitvi v zakonsko predvidenem roku premisli in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe.
Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno “preizkušanje”, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, potrošnik pa odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blag.
Potrošnik ima pravico, da v 15-ih dneh ponudniku, pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Sporočilo je pravočasno, če je poštna pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga po pošti na naslov podjetja. O nameravanem vračilu mora potrošnik pisno obvestiti podjetje, najkasneje v 15-ih dneh od prejema blaga, in sicer na kontaktni elektronski naslov info@herbeks.si, blago pa vrniti najkasneje v 30-ih dneh po sporočilu o odstopu. Ponudnik Herbeks d.o.o. potrošniku vrne vsa opravljena plačila v zvezi s pogodbo najkasneje v 30-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Če je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago v originalni embalaži, nerabljeno, nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati ponudniku Herbeks d.o.o. v 30-ih dneh po sporočilu iz prejšnjega odstavka, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Če potrošnik vrača izdelke brez originalne embalaže ali je ta embalaža uničena, oziroma če izdelek kaže znake uporabe, si ponudnik, pridržuje pravico, da vračilo zavrne. Torej ne vrne denarja kupcu; kupcu pa lahko izdelek vrne. Poštnino plača kupec sam.
Naprošamo vas da izdelkom po prevzemu ne snamete deklaracij, dokler niste popolnoma prepričani ali vam izdelek ustreza ali ne, saj bo le tako morebitno vračilo za vas potekalo brez odvečnih zapletov.
KOMUNIKACIJA
S kupcem sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila, pošiljatelj pa mora biti jasno razviden. Željo uporabnika, da ne želi prejemati reklamnih sporočil, je potrebno brezpogojno upoštevati.
GARANCIJA
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Garancija ne velja v naslednjih primerih:
• pri nastanku okvar nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela…)
• pri nastanku okvar zaradi posega osebe, ki ni pooblaščena za popravilo izdelka
• pri nastanku okvar nastalih zaradi uporabe drugih elementov, ki originalno ne spadajo k aparatu
• pri nastanku okvar pri priklopu na napačno napetost ali vrsto toka
• pri nastanku okvar ali poškodb na izdelku zaradi neupoštevanja navodil o ravnanju z izdelkom.
STVARNE OZIROMA PRIKRITE NAPAKE
Kupec mora ponudnika obvestiti in podati natančen opis napake skupaj z reklamacijskim obrazcem na info @herbeks.si ali 040 890 171. Kupec mora trgovcu omogočiti pregled izdelka s stvarno ali prikrito napako. Če napaka ni sporna, ponudnik kupcu zamenja izdelek ali vrne kupnino najkasneje v 14 dneh od prejema reklamacije. Če se ponudnik ne strinja s stvarno napako oziroma o njej obstaja spor, mora ponudnik kupcu v enakem roku podati pisen ugovor.
Ponudnik bo poskrbeli da bodo vsi izdelki z naslova reklamacij zamenjani oziroma bo za njih povrnjena kupnina na TRR. Ponudnik pa si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v primeru:
– da je vrnjeno blago poškodovano s strani kupca,
– da vrnjeno blago nima varnostnega pečata oziroma ni v originalni embalaži,
– če ponudnik ugotovi, da je izdelek poškodovan oziroma neuporaben kot posledica nepravilnega ravnanja kupca.
PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti na info@herbeks.si. Ponudnik mora v petih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si po najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno, sicer pa je zanje pristojno sodišče v Ljubljani.
Vsebina strani:
Trudimo se, da bi spletna trgovina vključevala točne in ažurne informacije. Vendar pa ne dajemo garancije točnost informacij, prav tako pa ne prevzemamo nobene odškodninske ali druge odgovornosti za napake v vsebinah spletnih trgovine. Slike artiklov so simbolične in ne predstavljajo vedno dejanskega stanja kot so barve, dodatna oprema…